Σάββατο 21 Αυγούστου 2010

ΤΟ ΤΕΛΟΣ...

Οχι. Δεν πρόκειται για κανένα τραγικό τέλος σε κάτι σπουδαίο...
Είναι απλώς το τέλος των διακοπών μου και η επιστροφή στην καθημερινότητά μου..
Συνειδητοποιόντας ότι δεν στενοχωριέμαι καθόλου που τελειώσαν οι διακοπές μου νιώθω τυχερή..
Αυτό σημαίνει πως η καθημερινότητά μου είναι κάτι που απολαμβάνω και δεν διστάζω να επιστρέφω σε αυτή μετά από ένα σύντομο ... διαφημιστικό διάλλειμα!!!
Έκλεισα και γώ λοιπόν τις φετινές εμπειρίες μου σε δύο μικρές γυάλες.
Μαζί έβαλα γκρι βότσαλα από τη θάλασσα που με άφησε να κολυμπήσω μέσα της και από την αμμουδιά που μου επέτρεψε να ξαπλώσω πάνω της και να περάσω ώρες ξεγνοιασιάς με ηλιοθεραπεία και ρακέτες!!
Τα βότσαλα μυρίζουν ακόμη θάλασσα,αλμύρα...
μα και το είδωλό μου στον καθρέφτη έχει πάρει ένα γλυκό χρυσαφί χρώμα και μου θυμίζει τον ήλιο, αλλά και το ηλιοβασίλεμα που έβλεπα κάθε μέρα φορώντας το μαγιώ μου κάτω από λευκή ομπρέλα καθισμένη άναπαυτικά στην πετσέτα μου.
Κάθε διακοπές είναι διαφορετικές αλλά όλες είναι όμορφες..
Πίσω στην καθημερινότητα λοιπόν.
Αφού γέμισα τις μπαταρίες μου θα κάνω μια ωραιότατη γενική καθαριότητα στο σπίτι... Θα οργανώσω ξανά τις ντουλάπες μου και όλα θα ξαναβρούν τους κανονικούς τους ρυθμούς.
ΣπίτΙ, παιδιά, φαγητό, βόλτα απογευματινή,- όσο μας παίρνει ακόμα και δεν σκοτεινιάζει από τις 5.00- και... όλα θα πάνε καλα!!!
ΚΑΛΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου